بیوگرافی (صادق محرمی) فوتبالیست و همسرش + باشگاه ها و افتخارات ورزشی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی صادق محرمی

صادق محرمی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۷۴ در شهر تالش است. وی فوتبالیست اهل ایران می باشد که از اعضای تیم ملی ایران نیز هست.

زندگی حرفه‌ای صادق محرمی

محرمی برای تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران بازی کرده. او در سال ۱۳۹۵ با یک قرارداد دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست. آقای محرمی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ در حالی که پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود از این تیم جدا شد و به دینامو زاگرب کرواسی پیوست. او اذعان کرد که بعد از یک سال دوباره به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس باز می گردد.

صادق محرمی ۲۵ بازی رسمی برای تیم ملی نوجوانان ایران و 6 بازی رسمی برای تیم ملی جوانان ایران انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده. او در تیم ملی فوتبال امید ایران در سال ۲۰۱۷ بازی کرده و برای اولین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم بزرگسالان تیم ملی دعوت شد.

 

صادق محرمی در تیم پرسپولیس

وی در سال 1395 با یک قرار داد 2 ساله به پرسپولیس پیوست. صادق محرمی در اولین تجربه حضورش در پرسپولیس 2 رقیب ملی‌پوش بزرگ یعنی رامین رضاییان و حسین ماهینی را پیش رو داشت که به دلیل استعداد و درخششش توانست آنها را پشت سر بگذارد و به عنوان دفاع راست در لیگ برتر بازی کند. مربی پرسپولیس آقای برانکو با بازی دادن به صادق محرمی اعتماد به نفس و تجربه او را بالا برد. صادق محرمی با پرسپولیس توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد.

 

صادق محرمی در تیم دینامو زاگرب

وی در تابستان سال ۲۰۱۸ به تیم دینامو زاگرب پیوست ولی در این تیم درخشش چندانی نداشت و نیمکت نشین شد. او بعد از یک فصل از این تیم به طور قرضی به باشگاه لوکوموتیو زاگرب داده شد.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی ورزشکاران , ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: